14
сентября 2013 года. прошел съезд представителей
чернобыльскиз организаций Украины.
В нем приняли участие выше
620 представителей
разных чернобыльских
организаций.
К
сожалению, минсоцполитики, ( министром тогда была
Н, Королевская ) . не
удосужились внимания этому
форуму.
Потом
объяснили, что Клюев
(тогдашняя крыша СЧУ? Нажал
на них
и власть, запретила принимать участие работникам
минсоцполитики в этом форуме.
Да и мы
сами знаем, как отреагировал на
этот Съезд, центральное руководство СЧУ, которое
осталось в прежнем составе
за исключением 2 человек
Делайте выводы, господа чернобыльцы!
Хоть и подчищают свой сайт,господа "защитнички", но у многих ликвидаторов остался архив и хнего сайта. Опубликуем некоторые ихние перлы.
И они призывают к единству.
http://www.souzchernobyl.org/?section=3&id=2464
Что новой каолиции чернобыльских организаций. то навероне СЧУ забыла завет или помнит, но использует каолицию в своих целях.
(Ни я, ни абсолютное большинство членов «Союза Чернобыль Украины» никогда не сядут за стол переговоров с представителями съезда шкурников.
С уважением (http://www.souzchernobyl.org/?section=3&id=2489 ) см. нижпе.
Хоть и подчищают свой сайт,господа "защитнички", но у многих ликвидаторов остался архив и хнего сайта. Опубликуем некоторые ихние перлы.
И они призывают к единству.
http://www.souzchernobyl.org/?section=3&id=2464
Что новой каолиции чернобыльских организаций. то навероне СЧУ забыла завет или помнит, но использует каолицию в своих целях.
(Ни я, ни абсолютное большинство членов «Союза Чернобыль Украины» никогда не сядут за стол переговоров с представителями съезда шкурников.
С уважением (http://www.souzchernobyl.org/?section=3&id=2489 ) см. нижпе.
ПРОГРАМА
ПОДАЛЬШИХ ДІЙ ГРОМАДСЬКИХ
ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА ПОСИЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
14 вересня 2013 року м. Лубни
ПРОГРАМА
ПОДАЛЬШИХ ДІЙ ГРОМАДСЬКИХ ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ
ОРГАНІЗАЦІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА ПОСИЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ГРОМАДЯН, ЯКІ
ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
14 вересня 2013 року в
м. Лубни Полтавської області представники 132 громадських чорнобильських
організацій різних рівнів та 11 ініціативних груп громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи зібралися на свій з'їзд.
Всеукраїнський з'їзд
представників чорнобильських організацій приймає програму щодо подальших дій
чорнобильської громадськості України
по відстоюванню своїх законних прав, яка передбачає наступне:
по відстоюванню своїх законних прав, яка передбачає наступне:
1. Об’єднання зусилля
всіх громадських чорнобильських організацій різних рівнів та ініціативних груп
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, для зміни
ставлення влади до громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи.
2. Консолідація зусиль
щодо негайного врегулювання пенсійного забезпечення громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи на підставі норм Закону України "Про
статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи" та з урахуванням раніше досягнутих компромісів у ході діалогу
з чорнобильськими громадськими організаціями.
3. Вжиття заходів щодо
приведення Постанови Кабінету Міністрів України №1210 від 23 листопада 2011
року "Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи" у відповідність з положеннями Закону
України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи", в яких передбачено, що в усіх
випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв'язок з
Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:
по I групі
інвалідності - 10 мінімальних пенсій за віком;
по II групі
інвалідності - 8 мінімальних пенсій за віком;
по III групі
інвалідності - 6 мінімальних пенсій за віком;
дітям-інвалідам - 3
мінімальних пенсій за віком.
4. Вжиття заходів по
роботі з Верховною Радою України, народними депутатами України, Кабінетом
Міністрів України щодо ратифікації Україною Європейської Соціальної Хартії та
Додаткового Протоколу до Європейської Соціальної Хартії в повному обсязі.
5. Роботу кожної чорнобильської
організації з народними депутатами України, контроль того, як кожний народний
депутат України голосуватиме з чорнобильських питань, у тому числі по
державному бюджету і так званим «прикінцевим положенням».
6. Підготовку і
проведення найближчим часом зустрічі уповноважених
представників чорнобильських організацій України з Президентом України
В.Ф. Януковичем.
7. Проведення в жовтні
2013 р. спільної акції протесту чорнобильських організацій України і шахтарів-інвалідів
біля представництва Європейського Союзу з метою звернення уваги європейської
спільноти на чорнобильські проблеми громадян України.
7. Проведення в жовтні 2013 р.
спільної акції протесту чорнобильських організацій України і шахтарів-інвалідів
біля представництва Європейського Союзу з метою звернення уваги європейської спільноти
на чорнобильські проблеми громадян України*
Необходимо
обращение к послу Евросоюза о помощи в обеспечении действенного конструктивного
диалога ВЛАСТИ Украины с представителями общественных чернобыльских организаций
по вопросу выполнения Чернобыльского ЗАКОНА, о помощи по устранению массового
нарушения прав всех инвалидов-чернобыльцев Украины, предусмотренных пунктом 1
статьи 6 европейской Конвенции о защите прав человека и основных свобод и
статьёй 1 Первого протокола к ней, о неприемлемости общественными
чернобыльскими организациями положений Законопроекта 2399, решающих вопросы
только о "задолженностях" по судебным решениям и законодательно
проигнорировавших при этом главное в пенсионном вопросе инвалидов-чернобыльцев
в - "выплате ежемесячных текущих пенсий". При таком законодательном
подходе не учитываются требования статьи 22 Конституции Украины и правовые
позиции Конституционного Суда Украины, в том числе по обеспечению социальных
выплат (решение от 9 июля 2007 года N 6-рп/2007), поскольку положения
законопроекта направлены на отсрочку и поэтапное погашение только существующей
задолженности по судебным решениям, ответственность за выполнение которых несет
государство, и не решает вопросы по обеспечению полного выполнения таких
решений, которые будут приниматься судами после вступления законопроекта в силу
в случае его принятия как закона, а также требования статей 6 и 124 Конституции
Украины, согласно которым судебные решения принимаются судами именем Украины и
являются обязательными к исполнению на всей территории Украины. К тому же такой
подход не учитывает требований статьи 6 Конвенции о защите прав человека и
основных свобод относительно разумных сроков рассмотрения дела судом, поскольку
в соответствии с практикой Европейского суда по правам человека стадия
исполнения судебного решения является составной рассмотрения дела в разумный
срок, а пункт 2 Заключительных положений проекта поручается Кабинету Министров
Украины в течение трех месяцев со дня вступления в силу настоящего Закона
привести свои нормативно-правовые акты в соответствие с настоящим Законом, что
являются юридически некорректным, поскольку реализация норм этого Закона
ставится в зависимость от принятия в будущем подзаконных актов.
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ З'ЇЗД
ГРОМАДСЬКИХ ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
14 вересня 2013 року
м. ЛУБНИ
П Р О Г Р А М А
Всеукраїнського з'їзду громадських
чорнобильських організацій:
09.00 - 11.00 Реєстрація делегатів та гостей з'їзду.
11.00 - 11.05 Відкриття з’їзду.
11.05 - 11.15 Вибори керівних органів з'їзду.
11.15 - 11.40 Інформація про стан та виконання законодавства щодо соціального
захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та про
результати переговорів представників громадських чорнобильських організацій з
міністерствами і відомствами України, які здійснювалися за дорученням
Прем’єр-міністра України.
11.40 - 12.20 Виступи представників міністерств та відомств, депутатських фракцій
та комітетів Верховної Ради України щодо стану та виконання Закону України
"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи".
12.20 - 13.00 Виступи делегатів з’їзду з
пропозиціями та напрацюваннями щодо посилення соціального захисту громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
13.00 - 13.30 Ухвалення рішень з’їзду:
1. Прийняття заяви Всеукраїнського
з'їзду представників громадських чорнобильських організацій про стан та виконання
законодавства щодо соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи.
2. Прийняття
програми Всеукраїнського з'їзду представників громадських чорнобильських
організацій щодо подальших дій громадських чорнобильських організацій,
спрямованих на посилення соціального захисту громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи.
13.30 - 13.45 Затвердження уповноважених
представників з реалізації програми Всеукраїнського з'їзду представників
громадських чорнобильських організацій щодо подальших дій громадських
чорнобильських організацій, спрямованих на посилення соціального захисту
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
13.45 - 14.20 Різне.
14.20 - 14.30 Закриття з’їду.
14. 30 - 15.00 Підсумкова прес-конференція.
З А Я В А
ВСЕУКРАЇНСЬКОГО
З'ЇЗДУ
ГРОМАДСЬКИХ
ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
14 вересня 2013 року
м. Лубни
Ми, представники громадських
чорнобильських організацій різних рівнів та ініціативних груп громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, зібралися на свій з'їзд, для
об’єднання зусиль навколо єдиної мети – змінити ставлення влади до громадян,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та напрацювати і прийняти
рішення щодо подальших дій чорнобильської громадськості по відстоюванню своїх
законних прав, які Держава Україна гарантувала всім нам, згідно Закону України
"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи".
Конституцією України визнано та
закріплено, що забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної
рівноваги на території України, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи –
катастрофи планетарного масштабу, збереження генофонду Українського народу є
обов'язком держави, а людина, її життя і здоров'я, честь і гідність,
недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
В 1986 – 90 роках, ціною свого
здоров’я та навіть життя, учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильські
АЕС захистили не лише Україну, але й увесь світ від катастрофи планетарного
масштабу та запобігли розповсюдженню радіації по нашій планеті.
Учасники ліквідації наслідків
аварії на Чорнобильські АЕС направлялися в Зону відчуження Чорнобильської АЕС за
наказом Держави та виконували свої службові і виробничі обов’язки під дією
високого рівня іонізуючого випромінювання, внаслідок чого – втратили імунітет
та отримали ряд невиліковних хвороб, які спричинили інвалідність.
Безневинними жертвами
Чорнобильської катастрофи стали і ті громадяни, які проживали на момент аварії
поблизу Чорнобильської АЕС і були евакуйовані з зони лиха та піддалися значному
іонізуючого випромінювання, а також ті, хто до цих пір проживає в умовах з
підвищеним рівнем радіації.
Приймаючи Закон України
"Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи" держава врахувала положення Віденської
конференції про цивільну
відповідальність за ядерну шкоду
від 21 травня 1963 року, Конвенції про захист прав людини і основоположних
свобод 1950 року, а також Конвенції про права інвалідів, взявши на себе
відповідальність за завдану шкоду постраждалим громадянам і зобов’язалась
відшкодувати іі за:
1. Пошкодження здоров’я або за
втрату працездатності громадянами, та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
2. Втрату годувальника, якщо його
смерть пов’язана з Чорнобильською катастрофою.
Конкретні норми певного
відшкодування завданої шкоди, встановлені інвалідам внаслідок Чорнобильської
катастрофи положеннями статей 20, 50, 52, 54, 67, 71 Закону України "Про
статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи".
Зокрема, згідно з положеннями частини
четвертої статті 54 Закону України "Про статус та соціальний захист
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи",
встановлюються державні мінімуми пенсій, коли в усіх випадках їх розміри
для інвалідів, щодо
яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:
по I групі інвалідності – 10 мінімальних пенсій за віком;
по II групі інвалідності – 8 мінімальних пенсій за віком;
по III групі інвалідності – 6 мінімальних пенсій за віком;
дітям-інвалідам – 3 мінімальних пенсій за віком.
З прийняттям Постанови Кабінету
Міністрів України №1210 від 23 листопада 2011 року "Про підвищення рівня
соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи" не лише змінилися розміри пенсій, але й ускладнилися їх
розрахунки.
Наприклад, солдати строкової
служби, не маючи з об’єктивних причин на час ліквідації наслідків аварії заробітної
плати, їм, Законом України "Про статус та соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", передбачено призначення
пенсії у відповідних мінімальних розмірах. Проте, ці розміри, всупереч норм
Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи", підміняються і встановлюються Постановою
Кабінету Міністрів України №1210 від 23 листопада 2011 року "Про
підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи", що прямо порушує їх всебічні права.
Аналогічні ситуація склалася з військовослужбовцями,
які були мобілізовані із запасу через військкомати, а також з громадянами, які
відряджалися на ліквідацію наслідків аварії на ЧАЕС міністерствами і
відомствами та були залучені до робіт з ліквідації наслідків цієї аварії, але
при цьому за основним місцем роботи або служби не мали високих заробітків.
Ми, представники громадських
чорнобильських організацій різних рівнів та ініціативних груп громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, звертаємо увагу, що з
прийняттям Постанови Кабінету Міністрів України №1210 від 23 листопада 2011
року "Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи" обмежено і порушено права громадян, які закріплені Конституцією України,
зокрема статтями 6, 8,19, 22, 24. 25, 27,
28, 29, 40, 47,51, 52, 55, 56, 57,
58, 59. 60, 61, 62, 63 та Законом України "Про статус та соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"
Внаслідок невиконання положень
статей Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи", особливо частини четвертої статті 54
та з прийняттям Постанови Кабінету Міністрів України №1210 від 23 листопада
2011 року "Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", Україну накрила хвиля
перманентних акцій протесту чорнобильців та масових звернень до органів правосуддя
України та Європейського суду з прав людини.
За дорученням Прем’єр-міністра
України, ще у жовтні 2012 року, було розпочато діалог з частиною громадських чорнобильських
організацій, мета котрого була – знайти компромісні рішення, які б дозволили
врегулювати ситуацію з пенсійним забезпеченням громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Внаслідок обопільних переговорів,
такі компромісні рішення було знайдено і вони полягали у поетапному підвищенні
пенсій та приведення їх до розмірів, передбачених статтями 54 та 55 Закону
України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи".
У квітні 2013 року, такі рішення
були готові, залишалося їх лише закріпити на законодавчому рівні та зняти таким
чином напругу і невдоволення у суспільстві та чорнобильському середовищі.
Проте, до сьогоднішнього дня
остаточних рішень так і не прийнято, що викликає справедливе невдоволення та
обурення великої кількості громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи.
У зв’язку з бюджетним процесом,
який в розпочинається в Україні у вересні місяці, ми, представники громадських
чорнобильських організацій різних рівнів та ініціативних груп громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що зібралися на цей з'їзд,
вимагаємо – негайного врегулювання пенсійного забезпечення громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на підставі норм Закону України
"Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи" та з урахуванням раніше досягнутих компромісів
у ході діалогу з чорнобильськими громадськими організаціями.
Наші вимоги залишаються
незмінними та полягають у приведенні Постанови Кабінету Міністрів України № 1210
від 23 листопада 2011 року "Про підвищення рівня соціального захисту
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" у
відповідність з положеннями частини четвертої статті 54 Закону України
"Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи", в яких передбачено, що в усіх випадках розміри
пенсій для інвалідів,
щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:
по I групі інвалідності – 10 мінімальних пенсій за віком;
по II групі інвалідності – 8 мінімальних пенсій за віком;
по III групі інвалідності – 6 мінімальних пенсій за віком;
дітям-інвалідам – 3 мінімальних пенсій за віком.
У разі ігнорування наших вимог,
змушені будемо вдатися до відновлення масових акцій протесту, а також
застосувати інші засоби із захисту своїх прав.
Головуючий з’їзду: П.І.Б.
__________________
підпис
Секретар з’їзду: П.І.Б. __________________
підпис
ОБРАТИТЬ ВНИМАНИЕ
И что толку от съезда?
ОтветитьУдалитьа Королевскую сейчас пригласите. Прилетит в момент, еще Кравченко Лена подтянется и начнет защищать чернобыльцев. Только забыла, что ее подпись стоит на документах постановления 1210. Такова судьба.
Не судьба - политическая проституция.
ОтветитьУдалитьСЧУ- подлянка!!!
ОтветитьУдалить